background

Friday, January 3, 2014

CoRetaNkU di AwaL taHuN 2014

Assalammualaikum.....Salam Jumaat Barokah..

Alhamdulillah...finally, aku de gak kesempatan untuk 'update' blog...tahun baru la katakan..so semangat di awal tahun nie mmg lain mcm ckit..haha...tapi hope lepas nie aku akan bertambah rajin utk update blog..sbb mcm bnyk benda aku nak buat kat dlm blog nie..apakah??tunggu dan lihat saja..pape pon semangat nie bknlah sekadar hangat2 taik kucing je...ehh??sesuka hati tukar je..okeyh2..pasni aku akan cuba commit la..tak nak la buat sesuka hati ngn blog nie..kesian kot...makin terabai blog nie..da x terjaga dgn rapi dah..haaaa....

Bila dah masuk tahun baru, makin bertambah la umur nie haaa...supposedly aku haruslah menjadi insan yg bertambah matang pemikirannya..actually aku da plan bnyak bende yg aku patut accomplish tuk tahun baru nie...mudah-mudahan dipermudahkan..aamiin...nanti aku update ape wishlist aku tuk tahun 2014 nie...jeng2....tpi ade beberapa wishlist aku yg dari tahun-tahun lepas x tercapai lgi..makanya di bawa ke tahun ini pula..agak2 tercapai x hajat tuh??hehe..hope tercapai lah..tapi pape pon kita hanya mampu merancang..tapi DIA yg menentukannya...tawakkal itu perlu..so dgn azam yg baru dan semangat yg baru, aku harap aku mampu tuk berusaha utk mendapatkan yg terbaik..

Bersyukur ape yg aku da capai setakat nie...at the same time, I need to improve myself..to be a better Muslimah..inshaAllah...doakan untuk saya ye.. doa ku utk anda2 semua juga....:)

1 comment:

Unknown said...

Yup di 2015 ni, banyak yang perlu diperbaharukan diri dan memperbaiki diri..hehe In Sya Allah btw, BLOGWALKING BLOG SUPER AWESOME NI. hehehehe done follow . sudi followback? :D

http://sarahhijabista.blogspot.com/