background

Sunday, March 27, 2011

~kU mEnyAyAngImU~

Ku menyayangi dirimu bukan hanya kelebihanmu semata-mata tetapi kerana semua kekuranganmu, ku redha ku terima demi melengkapi sesame kita..

Ku menyayangimu kerana kebaikkan yang ada padamu yang memikat hatiku andai satu kelemahanmu membuat yang lainnya membencimu jangan disamakan diriku kerana akan ku bimbing dirimu kepada jalan kebaikkan secara bersama bukan membiarkanmu berduka rasa..

Ku menyayangimu kerana banyaknya ilmumu yang boleh dikongsi dirasa moga-moga demi kebahagiaan kita bersama di hari tua tetapi andai ilmu itu diuji menjadi tidak seperti yang diduga tidak perlu disisih tidak perlu dibuang kelak sama-sama kita mengatasinya..

Ku menyayangimu kerana apa yang sudah zahir di mata hati ini tidak perlu ditukar ganti kerana sayangku kasihku padamu tulus menerimamu seadanya..

Ku menyayangimu bukan kerana sesiapa atau kerana apa-apa tetapi kerana cinta sekian lama ku pada Allah Rabbul A’lamin..moga hubungan kita yang sedia ada sentiasa diberkati Allah dilimpahi kasih syg sesame kita berganda2..insyaAllah

Alhamdulillah ku bersyukur dengan apa yang telah ada sekarang..adanya kamu…………

1 comment:

nur effa said...

really appreciate it..thanks to Allah becoz let me know him..=)