background

Saturday, May 14, 2011

~pAda MU ku sEraHkn seGalAnyE...~

Hari demi hari yang ku lalui,semakin aku memahami akan apa yang terjadi. 
Tidak kuasa aku lagi untuk melayan perasaan ini. Biarlah semuanya ditentukan oleh Nya. 
Biarlah segala urusanku bersama dia  dipandu Allah ke jalan yang terbaik dan diredhai-Nya. 
Puas sudah untuk ku memikirkannya puas juga aku untuk melayani perasaan ini. 
Makin aku pikirkan makin aku bingung kerana semuanya di luar kemampuanku. 
Sesungguhnya aku hanya mampu merancang dan Engkau jua yang menentukan segalanya. 
Apa yang bakal terjadi akan ku serahkan pada yang Maha Berkuasa. 
Tidak perlu aku khuatirkan sesuatu yang tidak aku tahu hujung takdirnya. 
Jika dia memang tercipta untuk ku pasti Tuhan permudahkan segalanya. 
Andai dia bukan untuk ku walau didesak dipujuk hati ini tetap tidak akan dapat untuk  dimliki. 
Oh Tuhan..aku sayangkan dia kerana Mu………

No comments: