background

Monday, June 13, 2011

::prOmo sTaNzA ciNta @ tv3::


Akhirnye dapat jugak tengok promotion drama STANZA CINTA kt TV3....
Dikesempatan ini nak jugak promote di blog saya ini..
Mungkin kerana minat saya terhadap jalan cerita di dalam novel tersebut membuatkan saya rasa tidak sabar menanti kehadiran drama ini...
Dan novel ini sedikit sebanyak telah memberi kesan terhadap diri saya..
Membuatkan saya tersedar akan sesuatu yang mungkin saya tidak perasan selama ini....
Disebabkan itu, novel Stanza Cinta memberi begitu banyak kesan terhadap diri saya...
Diharapkan penulis novel STANZA CINTA (Nurull Halawati) ini akan meneruskan lagi usaha beliau supaya terus berkarya dan menghasilkan novel2 yang terbaik..insyaAllah..semoga dipermudahkan segala yang baik untuk beliau..=)

"aku berkarya kerana Allah..mengharapkan redha dan rahmatNya. moga sedikit cetusan idea dan ilhamku mampu menjadi "suntikan" untuk masyarakat menilai, menerima dan memahami ISLAM. mungkin tak mampu ku ubah banyak, namun cukuplah sekadar "menyuntik" sesuatu dalam hati penonton..krn itulah permulaannya pada sebuah "pencarian"-Nurull Halawati



No comments: